Dit ben ik: een freelance senior projectmanager, senior accountmanager, account director voor reclamebureaus en communicatiebureaus. Daarnaast ben ik ook een brand manager voor bedrijven die óf moeite hebben met het uniform en consistent hanteren van hun visuele identiteit, of een uitdaging zien in het implementeren van hun nieuwe visuele identiteit. Zoals je ziet: alles ademt creatief proces.

Wat ik het leukst vind aan mijn werk en waar ik het best in ben is het gedeelte waarbij ik creatieve processen mag vastleggen en richtlijnen mag bepalen.

Ook ben ik goed in de executie van alles wat resulteert uit een merk-, communicatie en/of campagnestrategie.

En als klap op de vuurpijl maak ik graag moeilijke content makkelijk. Iedereen die wel eens met mij heeft gewerkt is bekend met mijn one-pagers; op 1 pagina een omschrijving van een uitdaging of moeilijke materie, concreet uitgelegd, aangevuld met voorbeelden, afgesloten met een mogelijke oplossing, een opsomming van gevolgen of een opening voor het vervolgtraject.

Ik heb gewerkt bij grote, middelgrote en kleine, maar minstens net zo ambitieuze reclamebureaus en bedrijven. Een kleine greep uit de merken: KPN, Heineken, Albert Heijn, Brooks Running, The Student Hotel, Staatsloterij, Aldi, Vodafone, Ziggo, VodafoneZiggo, BMW, Piet Klerkx, Stage Entertainment, Micazu, Krasloten, Wrangler, Kamer van Koophandel, e.v.a.